حتماً بخونید

میگن شیطان با بنده ای همسفر شد موقع نماز صبح بنده نماز نخوند موقع ظهر و عصر هم نماز نخوند موقع مغرب و عشاء رسید بازم بنده نماز بجای نیاورد
موقع خواب شیطان به بنده گفت من با تو زیر یک سقف نمی خوابم چون پنج وقت موقع نماز شد و تو یک نماز نخوندی
میترسم غضبی از آسمان بر این سقف نازل بشه که من هم با تو شامل بشم
بنده گفت تو شیطانی و من بنده خدا ، چطور غضب بر من نازل بشه ؟
شیطان در جواب گفت من فقط یک سجده اونم به بنده خدا نکردم از بهشت رانده شدم و تا روز قیامت لعن شدم
در صورتیکه تو از صبح تا حالا باید چند سجده به خالق میکردی و نکردی وای به حال تو که از من بدتری ؟؟؟؟

از پاهایی که نمی توانند تو را به ادای نماز ببرند، انتظار نداشته باش که تو را به بهشت ببرند..

رسول الله فرموده اند :
ترک نماز صبح: نور صورت
ترک نماز ظهر: برکت رزق
ترک نماز عصر: طاقت بدن
ترک نماز مغرب: فایده فرزند
ترک نماز عشاء: آرامش خواب را از بین میبرد


خانم سونیا ویلیامز فضانورد هندی الاصل آمریکایی تبار است.
 او پس از بازگشت از آخرین سفرخود در سال 2014 از ایستگاه فضایی ناسا.
 به دین اسلام و مذهب برحق تشیع مشرف شد.
 دلیل این تصمیم را از این خانم سوال کردند.
 گفت:
در مدت حضورم
در ایستگاه ناسا ،
 زمین را در تاریکی مطلق می دیدم.
 ولی هشت نقطه از زمین همیشه نورانی بود.

و
دیگر اینکه مدام در آسمان بدون وجود کوچکترین فرکانسی،صدای اذان می آمد.
 وقتی به زمین برگشتم. موقعیت جغرافیایی هشت نقطه نورانی را با دقیق ترین دستگاه های مکان یاب بررسی کردیم.وآن هشت نقطه نورانی عبارت بود از:
مکه. مدینه . قبرستان بقیع .کربلا.سامرا.کاظمین.نجف و مشهد.
 من هیچ راهی جز فرود آوردن سر تعظیمو تسلیم در مقابل اسلام و شیعه نداشتم...

صلوات: تنها دعایی هست که حتما مستجاب می شود.
صلوات : بهترین هدیه از طرف خداوند برای انسان است.
صلوات : تحفه‌ای از بهشت است.
صلوات : روح را جلا می‌دهد.
صلوات : عطری است که دهان انسان را خوشبو می‌کند.
صلوات : نوری در بهشت است.
صلوات : نور پل صراط است.
صلوات : شفیع انسان است.
صلوات : ذکر الهی است.
صلوات : موجب کمال نماز می‌شود.
صلوات : موجب کمال دعا و استجابت آن می‌شود.
صلوات : موجب تقرب انسان است.
صلوات : رمز دیدن پیامبر در خواب است.
صلوات : سپری در مقابل آتش جهنم است.
صلوات : انیس انسان در عالم برزخ و قیامت است.
صلوات : جواز عبور انسان به بهشت است.
صلوات : انسان را در سه عالم بیمه می‌کند.
صلوات : از جانب خداوند رحمت است و از سو فرشتگان پاک کردن گناهان و از طرف مردم دعا است.
صلوات : برترین عمل در روز قیامت است.
صلوات : سنگین‌ترین چیزی است که در قیامت بر میزان عرضه می‌شود.
صلوات : محبوب‌ترین عمل است.
صلوات : آتش جهنم را خاموش می‌کند.
صلوات : فقر و نفاق را از بین می‌برد.
صلوات : زینت نماز است.
صلوات : بهترین داروی معنوی است.
صلوات : گناهان را از بین می‌برد.

  اللَّـهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وآلِ مُحَمَّد.