۱- ارتقای لول کارتها: هر چقدر که برای بالابردن لول کارت های خود تلاش می کنید در این راه تجربه ی بیشتری را کسب خواهید کرد چرا که برای بالابردن لول کارت های کلش رویال شما نیاز به طلا خواهید داشت که یافتن طلای زیاد در کلش رویال بدون استفاده از تجربه دشوار می باشد.
۲- دونیت نمودن کارت ها: دونیت کردن کارت ها در کلش رویال به شدت مهم می باشد. اگرچه دونیت کردن نیروها در کلش آف کلنز گاهی برای شما انتخابی بود و گاهاً ترجیح می دادید که نیروهای خود را به دیگران ندهید به این دلیل ک وقت زیادی صرف ساخت آنها شده و یا جم خرج ساخت آن نمودید امّا دونیت نکردن در کلش رویال بدترین ایده است. بهترین ترفند برای دستیابی به لولهای بالا در کلش رویال دونیت کردن کارت ها می باشد. من همیشه به شما پیشنهاد می کنم که کارت های زیادی دونیت کنید، راز موفقیت در دونیت کردن کارت ها آن هست که از دونیت کردن کارت هایی که خودتان از آن ها استفاده ی بیشتری می کنید و قصد بالا بردن لول آنها را دارید خودداری کنید و کارت های کم اهمیت تر را هر چه بیشتر دونیت کنید.
۳- به بخش دستاوردها(Achievements)های بازی توجه بیشتری داشته باشید، این کار نه تنها در بالابردن تجربه ی شما کمک خواهد کرد بلکه به جم رایگان دست پیدا می کنید.
البته بخش دستاوردهای بازی تنها راهی نیست که می توانید از این طریق به جم رایگان دست پیدا کنید بلکه باز کردن صندوق های رایگان و صندوق پادشاهی هم برای دستیابی نه چندان مشکل به جم و طلا راه های مناسبی هستند. پس هر روز و هر ۴ ساعت برای بازگشایی این صندوق ها سری به بازی بزنید. شما روزانه از ۱۴ تا ۲۶ جم را می توانید از همین صندوق های رایگان که هر ۴ ساعت به شما داده می شود و از صندوق پادشاهی که هر ۲۴ساعت امکان دستیابی به آن برای شما فراهم می شود به دست آورید. پس این جم ها را از دست ندهید.
راهکارهای دستیابی سریعتر به اپیک کارت ها در کلش رویال:
جم های خود را حفظ کنید. جم هایتان را صرف خرید اپیک کارت از Shop نکنید، این اشتباه رایجیست که بسیاری از پلیرها انجام می دهند. شما به جای این کار می توانید جم هایتان را نگه داشته و وقتی حداقل به ۵۰۰ جم رسیدید آن را صرف خرید پکت های طلا کنید که به ۱۰,۰۰۰ طلا در این صورت دست پیدا می کنید. از نظر من این بهترین راه استفاده از جم کلش رویال می باشد.
با این مقدار طلا یعنی ۱۰,۰۰۰ سکه شما می توانید ۵ اپیک کارت از فروشگاه خرید کنید علاوه بر آن از آنجایی که برای ارتقاء کارت هایتان نیاز به طلا دارید می توانید بخشی از این طلا را صرف ارتقاء کارت های خود نمایید. با ارتقاء کارت هایتان سریعتر به لول های بالاتری خواهید رسید.

آنچه که امروز برای شما در این تایپیک قرار دادیم در واقع راهنمایی ها و راهکارهای ASH معروفترین کلشر دنیاست که به داشتن استعداد فوق العاده در دستیابی به ترفندهای موفقیت در اینگونه بازی شهرت دارد.