سلامتی مادری که:
هم مادر بود، هم پدر !!!!!
هم مریض بود، هم سالم !!!!!
هم گرسنه بود، هم سیر !!!!!
هم خسته بود، هم سرحال !!!!!
هم پیر بود، هم جوان !!!!!
هم دل شکسته بود، هم دل زنده !!!!!
قسمت اول هر جمله واقعیت بود، ...
ولی قسمت دوم هر جمله اون چیزی بود که اون میخواست ما فکر کنیم اونجوریه !!!!!
مامانایی که دلخوشیشون تو دلخوشی ما خلاصه میشه....
سلامتی همه مامانای دنیا♡♡

<---------------------------->
هر کسی عطر خاصی دارد...
گاهی برخی عجیب بوی خدا می دهند...
همانند "مادر"

<---------------------------->
♥خدا میتونست به جای افریدن دنیا فقط یک مادر رو بیافرینه چون کل زیبایی ها و عظمت دنیا در مادر خلاصه میشه♥

<---------------------------->

از همه آقایونی که مراسم روز زن رو با گل و شیرینی و جواهرات و هدایای ارزنده و نفیس به بهترین شکل برگزار کردن سپاسگزاری کرده و از همین جا به اطلاع همه میرسانیم تمامی هزینه های در نظر گرفته شده برای روز مرد صرف امور خیریه خواهد شد.
با سپاس مجدد.خخخخ
<---------------------------->

مادرم ای فرشته ی بی بال من دوستت دارم چون بهتریــــــــــنی ،زیـــــــــباترینی ،برای من محبــــــــوب ترینی .
دوستت دارم به اندازه ی ستاره های اسمون ،گل مهربان من، تو برای منی ومن برای تو شکزگزار خداوند هستم که حق انتخابت دست من نبود وخداوند بهرین رابرایم انتخاب کرده است .
عشق بی پایان من دوستت دارم
<---------------------------->

مــــــــــرد وقتی مرد میشود که زنی به وفا و زیبایی و بزرگی خود نصــــیبش شود
مرد بی تو ناقص است
روز زن مــــــبارک
<---------------------------->

هر چیزی توی کشور ما ایرانی وخارجی داره...
هر چیزی کیفیت بد و خوب داره.....
اما محبت مادر ایرانی وخارجی نداره....
روز مادر علی الخصوص به مادرای ایرانی وفوق الخصوص:) به مادر خودم مبارک
<---------------------------->

به سلامتیه مادرم::
بی منت بزرگم کرد::
بی منت مهربونیاشو خرجم کرد::
بی منت عمرشو به پام ریخت::
بی منت خوابشو زد تا من راحت بخوابم::
بی منت غذا درست کرد جلوم گذاشت::
بی منت لباسامو شست::
بی منت قربون صدقم رفت::
بی منت آرزوهاشو باهام تقسیم کرد::
بی منت لباسامو اتو کرد::
بی منت به حرفام گوش داد::
بی منت بهترینارو برام خواست::
بی منت بوسم کرد::
بی منت جوونیشو به پام ریخت::
بی منت عاشقانه ترین:: لحظاتشو برام گذاشت::
بی منت دوسم داره::
بی منت بهت میگم مادرم:: عاشقتم. ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﻡ :!!!!!
<---------------------------->

تقدیم به مهربان مادری که زیباترین ثمره زندگیش را به من هدیه داد ...... باشد که لایق باشم.
.
.
.
اس ام اس عروسای خودشیرین به مادر شوهر(crazy)
من برم سطل بیارم
<---------------------------->

مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم ای عطر ناب زندگی
مادرم ای شعله ی بخشندگی
مادرم ای حوری هفت آسمان
مادرم ای نام خوب و جاودان
مادرم ای حس خوب عاشقی
مادرم خوشتر ز عطر رازقی
مادرم ای مایه ی آرامشم
مادرم ای واژه ی آسایشم
مادرم ای جاودان در قلب من
مادرم ای صاحب این جسم و تن
مادرم می خواهمت تا فصل دور
مادرم پاینده باشی پر غرور
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من
.
پیشاپیش روز مادر مبارک....
<---------------------------->

زنان مثل چوبهای خیسی هستند که نه میسوزند و نه خاکستر میشوند!!!!
اما به حول و قوه الهی مردان را جزغاله میکنند!!!!
روز زن مبارک عزیزان
:-)
<---------------------------->

میدونی،بعضی چیزارو اگه هر روزم قدرشونو بدونی بازم خسته نمیشی... بعضی چیزا تکرار نشدنی و بینهایتن...مثل مادر...
روزت مبارک مادر مهربانم
<---------------------------->

من فقط سه نفرو تو دنیا دوست دارم
.
.
مادرم
عکس مادرم
سایه مادرم
<---------------------------->

جا داره در روز زن یادی هم بکنیم از اون زنهای عزیزی که همیشه در همه حال تاوان اشتباه ما رو دادن و خم به ابرو نیاوردن....
.
.
.
.
.
عمه...
....عمه عزیز روزت مبارک ^__^
<---------------------------->

زنگ آخر بچه ها داشتند یواشکی خوراکی میخوردند.
معلم فهمید وبا مهربانی گفت:بچه ها اگر الان خوراکی بخورید نمیتونید غذای خوشمزه ای که مادرتون براتون درست کرده رو بخورید.
دانش آموزی در گوشه از کلاس زمزمه کرد: اگر مادر نداشته باشیم چی؟!؟!؟
.
.
.
سلامتی همه ی مادرا
<---------------------------->

مامانِ عزیزم...هیچ موقع واسهِ خودت زندگی نکردی...
همیشه غصهِ مارو خوردی..همیشه از ارزوهات گذشتی واسه اینکه ما به ارزوهامون برسیم...
شرمندتیم مادر...
همین.
.
روزت مبارک عشقِ دوست داشتنیِ من...
سلامتیتو ارزو میکنم. و عاقبت بخیریتو.
ان شاالله.
<---------------------------->